Customer Success Specialist

Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een gedreven collega die de positie van Customer Success Specialist kan vervullen

Over deze functie Solliciteer direct

Wat ga je doen?

Als Customer Success Specialist ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en speel je een cruciale rol in hun ervaring met onze software. Jij zorgt ervoor dat klanten optimaal gebruik maken van onze oplossingen en dat hun vragen en problemen snel en effectief worden opgelost. Dit betekent dat je:

  • De kern van klantvragen analyseert en passende oplossingen biedt;
  • Klanten ondersteunt bij livegangen op locatie;
  • Zorgt voor een vlekkeloze klantbeleving en een hoge klanttevredenheid;
  • Actief luistert naar de wensen van klanten en feedback vertaalt naar verbeteringen;
  • Samenwerkt met andere teams zoals development en implementatie om structurele oplossingen te realiseren;
  • Een directe bijdrage levert aan het verbeteren van de zorg door een optimale klantondersteuning.

Wat mag je van ons verwachten?

Werken bij HealthConnected betekent werken in een dynamische en innovatieve organisatie. Je krijgt de kans om impact te maken op de klantervaring en bij te dragen aan de verbetering van de zorgsector.

Daarnaast bieden wij:

  • Een functie waarin elke dag nieuwe uitdagingen met zich meebrengt;
  • Een uitgebreid inwerkproces zodat je onze applicaties en supportafdeling goed leert kennen;
  • De vrijheid om jouw functie naar eigen inzicht vorm te geven binnen de kaders van de afdeling;
  • Een informele en innovatieve werkomgeving waarin jouw inbreng wordt gewaardeerd;
  • Doorgroeimogelijkheden en opleidingsprogramma’s om jezelf te blijven ontwikkelen;
  • Een goed bereikbare locatie in Alkmaar;
  • Een gemotiveerd en passievol team dat samenwerkt aan een betere zorgsector.

Wat breng jij mee?

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid;
  • Sterk analytisch- en probleemoplossend vermogen;
  • Zelfstandigheid én de vaardigheid om goed samen te werken in een team;
  • Ervaring met incident- en changemanagement;
  • Bekendheid met (remote) supportwerkzaamheden en ticketsystemen;
  • Affiniteit met computer- en softwaresystemen;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in spraak en geschrift.

Solliciteren?

Ben je enthousiast geraakt over deze vacature, dan kun je solliciteren via onderstaande gegevens. Mocht je nog meer informatie willen, dan kun je telefonisch contact opnemen met Ryanne Niks via 085-7733070 of een e-mail sturen naar rniks@healthconnected.nl

Herken jij jezelf helemaal hierin? Dan ben jij de Customer Success Specialist die past bij HealthConnected! Wij kijken uit naar jouw sollicitatie. Stuur je motivatie en CV naar werkenbij@healthconnected.nl.

Link gekopieerd!